sobota 18. dubna 2009

věnujte pozornost tomuto sdělení

Právě jsem přemýšlela, k čemu mi teda je, že tady teď dělám tu bakalářku ... a ano, už to vím... bude ze mě
Dagmar Vasakova, SkBc. - a kdo je víc?

pozn.: SkBc. -skotský bakalář

5 komentářů:

D'ave řekl(a)...

...když před mnoha a mnoha lety přijel strýček Skrblík ze svého rodného Skotska do Kačerova s prostým snem stát se nejbohatším kačerem na světě, podepisoval se ještě jménem svého otce, McKvák.
Přízvisko "Skrblík" přijal až později, jednak mu tak říkali jeho obchodní partneři díky svému charakteristickému způsobu hospodařenís financemi, jednak nebyli schopni vyslovit jeho titul bakaláře architektury... a tak se z "McKváka, SkBc." stal "Skrblík McKvák"...
(Budovu proslulého Trezoru, jež vévodí Kačerovskému panoramatu, navrhl Skrblík sám: 20 podlaží vysoká budova se zaobleným vrškem; původním materiálem měl být růžový mramor, ten však podlehl rozpočtovým škrtům, stejně jako dvě kulová atria u paty budovy...;)

Dášaša řekl(a)...

:) kam ty na ty nápady chodíš ...Tebe je na architekta škoda ...

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Dášo, Dášo... to máš z toho, že nesleduješ kultovní seriály...

Dášaša řekl(a)...

osočuješ mě neprávem ... už jsem viděla dva díly Červenýho trpaslíka, takže opatrně jo ?

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Oo, pardon. jen tak dál, až se dopracuješ ke kačerům a hymym, tak pochopíš...