neděle 12. dubna 2009

jen tak v meziskoku

Nestíhám přispívat zelenými příspěvky, nacházím se v hektickém časoprostoru, není čas ztrácet čas. Ale popořádku a pěkně v klídku.
Byla tu teď se mnou mamka, celých 8dní jsme obývaly tento malý pokojíček společně. Málo prostoru-když jsme se tu chtěly otočit, musely jsme se chodit otočit na chodbu. Ale jako fakt dobrý ... spolubydlící ji milujou-pravděpodobně víc než mě. Dělala jsem tlumočnici a zároveň vše cenzurovala ... ve svůj prospěch samozřejmě. Ke vzrůstu mé oblíbenosti to ale stejně nedopomohlo, tak co! No sranda až na půdu. Vyděly jsme všechno, procestovaly tisíce kilometrů bez nehody a počasí bylo jaksepatří hnusný. Vydaly jsme se na Loch Ness s prvotním záměrem ulovit Nessie - skoro to klaplo. Pluly jsme i lodí vybavenou sonarem, který nám měl dopomoci ke zdárnému lovu - jenže..... problem .... moc jsme to sonarování nechápaly, takže zase nic. V novinách jste si o našem úspěchu teda asi nepřečetly. Takže jako náhradu přijměte za vděk tímto fotem:

... vše z Loch Ness ... a jestli si myslíte, že tam někde není, tak to se sakra pletete ....



... jelikož se zajímáme o techniku, Falkirk wheel (výtah pro lodě) nechyběl v našem itineráři ...

No a... mamku jsem dnes vyprovodila na letiště, takže konec společnosti. Odpoledne jsem dělala tak nějak všechno, abych náhodou nedělala něco užitečnýho, teď jsem sbalila baťoh a zítra razím do Londýna ... Buckingham palace, Big Ben, Hyde PArk, ... ještě něco tam stojí za zmínku? :) Cestování mě zmáhá, ale musí to být. Info o průběhu návštěvy dodám.

Teď se mějte...a pěkný Velikonoce všem přítomným.

1 komentář:

D'ave řekl(a)...

Ne, to je z Londyna vsechno... pak je tam jeste par veci od toho...jakjensejmenuje... Fostera, nebo tak nejak... Na jak dlouho vyrazis do te metropole nejhorsi kuchyne na svete?:)