úterý 28. dubna 2009

podtrženo sečteno

Takže tady to jde od deseti k pěti, možná i ke čtyřem. Ne že by se dělo něco špatnýho, ale neděje se nic novýho. Ráno se probouzím za deště a nálada upadá. Během denního rýsování nálada prudce stoupá, na čež vyvrcholí opět spánkem. Pochybuju, že do konce semestru vytáhnu tričko s krátkým rukávem ... to spíš očekávám sněžení. To počasí !
V sobotu odjíždím do hor, zdolat nejvyšší horu Skotska Ben Lomond, pak něco podřadnějšího a pak pěkně na útesy ostrovu Sky. Pohorky se už třepou pod postelí, další výbava ve skříni a já před počítačem, do pátku je toho dost co dělat. Koupila jsem si pláštěnku- doufám, že bude pršet.
Byl tu zájezd z ČR-s převážnou většinou jsem už taky cestovala, čili jsem je znala a tak jsem si dopřála pěkných pár chvil. Vyfásla jsem karton piv, Ferneta, dvě hruškovice, čímž to neskončilo. Nemám se tu zle!
Počítač začíná opět stávkovat, asi ho to už taky nebaví. Jeho chování mu mohu odpustit, ale ne zapomenout.
O víkendu jsem nikde nebyla, nemohla jsem si to dovolit z důvodů časové tísně, ale stejně jsem jen dělala samé zbytečnosti, abych náhodou nešáhla na něco užitečnýho. Takže víkend ve znamení ničeho. A tak se mi to líbí :)
Pořádali jsme grilování-pěkné to bylo, pěkné. Maso, hudba, ,,frisbíčko", ha-ha spousta legrace. Přivezu s sebou know-how a můžem pořádat i u nás ... na nějakém kousku zeleně.
Ve škole dobrý ... celej semestr se otravuju se svým návrhem a obracím to skoro vzhůru nohama, jen abych tam nemusela dávat sloupy do prostoru, a když už dosáhnu cíle, a když to mám schválený od statika, tak mi můj tutor sdělí a načrtne, že bych mohla dát sloupy do prostoru, tvoří to zajímavej interiér ... ano mohla! (Nikdy!) Je načase přestat konzultovat.
Hmm hmmm, slova dochází? Momentálně v hlavě prázdno-takže pokračování příště.

2 komentáře:

baarita řekl(a)...

není nejvyšší hora skotska ben nevis? sky je perfektní /z doslechu/, sama sem byla jen na orknejích...

Dášaša řekl(a)...

správný postřeh...chválím Tě ...budu zdolávat Ben Nevis, nevím, proč jsem to přehodila...už se mi to v hlavě plete :)

,,jen" na Orknejích????