neděle 26. dubna 2009

Vys ér

(Dosti pomalé nedělní odpoledne)

Za chvíli jdeme do kina. Od sedmi ve starém Sao Jorge Cinema hrají část cyklu krátkých filmů. Jeden z nich bude Arena, kterej je nominovanej hlavní rolí Carlota Cotty do Cannes. Jo jo jooó, říkáte si, Carloto je ten magor, se kterým tu bydlíme... je. No uvidíme v čem je háček a jestli nakonec dostane Palmu :)

Našemu pesanovi Xaviérovi se teď taky trochu líp daří, je tlustší a už není taková kost, šlacha a kůže, samá kůže.

Myslím ve čtvrtek nebo pátek jsem konečně dokoukal všechny díly Sex and the City. Ó jak mi bývalo bylo fajn, když jsem hodiny nemusel ze zvědavosti trávit sledováním dalších a dalších částí HIMYM, S&C, Californication, BBT, Scrubs atd. Žil jsem v pefrektním světě, kde nejlepší a jediný seriál, co stál za to, byl Červenej trpaslík a víc jsem nepotřeboval. To mi připomíná, že musím pochválit Dášu, že uz zhltla tři 'sérky' onoho HIMYM. Dobře, Dášo! Už se chystej na hodiny ztracené u čtvrté... :)

Letěli byste někam s maďarskou společností, co se ještě k tomu čte "VYS ÉR"? Dnes jsem u nich kupoval letenku domů, ale rozmýšlel jsem to doooost dlouho. Do ČR přilítáme tedy v noci 11./12.7.. Ha :) Wizz Air :o

A jako poslední cítím potřebu zmínit se o dotazníku k Erasmu v PT. Nějaká Helča Favreiro si dělá asi z místních importovaných studentů magisterskou práci a tak zas chtěla nějaký odpovědi. Nemluvte na mne, dělá mi to problémy! Zase ať to a to popíšu jedním přídavným jménem, to a tamto třema, jak se jmenuju a podobný masitosti. Nejtěžší pro mě bylo popsat Portugalsko jedinou větou, tak jsem jí napsal, že na to si netroufnu a už se neozvala.

22 komentářů:

Dášaša řekl(a)...

Překonávám se, jen co je pravda!

h-czech řekl(a)...

Dodatek: Film s Carlotem fakt dobrej, aspoň nejlepší z těch čtyř v sérii. Cannes volá a my bydlíme asi fakt s hvězdou.

h-czech řekl(a)...

Chci tady 22 komentářů, protože tohle je 222. článek na Pastelkách!

hanka řekl(a)...

Hej ja uplne taky letim s vysérama... nahoda? :))

Dášaša řekl(a)...

to není náhoda, ale znamení ...

baarita řekl(a)...

šestej...

h-czech řekl(a)...

Nasty by BaMnuP.gif

hanka řekl(a)...

jestli ono to Daso nebude znameni ze letime s Marou spolem :)

hanka řekl(a)...

a baryku to jako nejde takhle, se mi nelibi! to bysme taky mohli takhle trapacky dopocitat az do te dvaadvacitky... Hezky napis nakej poradnej komentar :)

h-czech řekl(a)...

Jo! :)

mgkm řekl(a)...

Mám se pokusit trefit se svým komentářem navíc do 22. hodiny, 22. minuzy? Když uvážím, že to budu dělat nejméně 2x, páč tam je ten časový posun a zas na to zapomenu, tak při aktivním přístupu dalších čtenářů bychom se ke slavnostnímu číslu přiblížit mohli.... 8)

mgkm řekl(a)...

... opravuji: ...."22. minuty" 8(

hanka řekl(a)...

to az ten posledni pak...

Dášaša řekl(a)...

...větší znamení, než jsme očekávali ...

D'ave řekl(a)...

K seznamu serialu za sebe pripojuji My Name Is Earl (MNIE), Lost (L), Simpsons (S) a Batttlestar Galactica (BSG)...
Zn: Spanek je pro sraby...(Zííív)
Btw. Daso, respekt...;)

h-czech řekl(a)...

Úplně jsem zapomnělo na Futuramu (F)!

Vrátnej... no co! řekl(a)...

kdo eště nezná, tak BlackAdder(BA)patří k základnímu vzdělání!

hanka řekl(a)...

Mezi me oblibene patri i BB (Black Books) Ten je dobrej i proto ze ma jen malo dilu a clovek tim nestravi tydny :)

baarita řekl(a)...

všechny pořádný seriály jsou o looserech :-)

Dášaša řekl(a)...

... tak ať ještě trochu získám na ceně - viděla jsem i ,,IT Crowd,, ... když už mám pocit, že Vás trochu doháním a sleduju seriály, na který jste se vy dívali před šesti lety minimálně, tak vytasíte další seznamy seriálů, o kterých nemám ani páru(možná na ně dojde na konci příštího desetiletí) ...prostě na to nemám-patřit do Vašich řad :(

Vrátnej... no co! řekl(a)...

honem, eště někdo napište 22. příspěvek!

Dášaša řekl(a)...

stačí? ... nebo to dotáhneme na 222?