čtvrtek 2. dubna 2009

Doba temna

Je tomu již přibližně čtvrt roku co mi praskla žárovka ve světle, které mám nad postelí. Nějak sem se furt nemohla dostat k tomu požádat o jinou (asi proto, že to v tom onom týdnu byla už druhá a já nechtěla být podezřelá, že je jako žeru nebo tak něco) a tak jsem se s tím naučila žít. Svítila jsem zkrátka stolní lampičkou a ono to ňák šlo.
Ale teďka v pondělí milá lampička zčistajasna zablikala, prskla a... praskla. Můj svět náhle potemněl. Od té chvíle jsem své večery a noci trávila jak ten nejhorší ajťák jen v slabé záři monitoru. Děkovala sluníčku, že teď chodí spát tak pozdě, a že
je tu i ráno když vstávám.

Dnes jsem konečně potkala paní uklízečku a dostala žárovku.
Tak snad svítá na lepší časy :)

4 komentáře:

Vrátnej... no co! řekl(a)...

věčná škoda, že jsi trpěla IT zářičem, když pořádný old school styl by bylo ověnčit pokoj stovkou voskovic, jejichž výměšky by se v dlouhých krápnících spouštěly ku zemi, zatímco Ty bys skloněna nad pergamenem tiše škrábala perem v tuši máčeným...

hanka řekl(a)...

heh, kdyz my tu nesmime mit svicky...

mgkm řekl(a)...

Ne vsechno je tak temne, jak to vypada 8)

h-czech řekl(a)...

Trvalo mi víc než den, že "temno" a kde si co přečíst!? .)