čtvrtek 28. října 2010

pravidelná informační relace

Komunikace musí být! Tak Vám to naservíruju i se zákuskem! Pondělí-nic extra. Úterý- VIP návštěva ve Vile Stiassny-jakože po víkendovém osobním náboru známostí ve městě jsem se dostala k šikovným lidem a tady jsou plody mé práce! Byli tam samí kunshistorici a já s Maruš.... tož chvílema jsme hleděly jak žáby z obrovnávky :( Večer dorazili Mara, TypTyp a TypTyp sestra jedoucí společně do Slovinska-pili jsme plnotučné s jahodama, Hanka spadla do květináče a ráno voněla jak cukrová vata, Mara vystupoval s falešnou identitou, TypTyp sestra spala kolmo na ty DVA :) Středa-škola zapovězena, modré prezentace si můžu pustit doma, třikrát a pokaždé stejně! Večer Kucha Pecha Night- miluju sarkasmus, nadhled a ironii- to tam bylo. Znáte ČOKO VOKO? Že bych stihla ještě Kucha Pecha v Praze,hmmm? Zítra odjezd do Švajcu (ano ano, pro zkrácení budu taky psát ve Švýcarsku). Máme i auto, máme už i řetězy, bude tam sníh?, máme CD nosiče s hudbou, máme dobrou náladu, máme sami sebe.... oooooo my se máme! :) Požadavek kompaktního zavazadla- už zase! Kolují zvěsti, že tu vlastně topení vůbec není-kvůli mezinárodnímu sporu-a jediným zdrojem tepla je rendrující notebook! Takže je třeba se zaopatřit- pokud budou na hranicích kontrolovat naše zavazadla- očekáváme na hranicích velkolepou párty- my to převezeme, ať už vně nebo uvnitř! :)
TypTyp tam nebude a mě to nenechává chladnou- kdo bude spát nade mnou a ráno spouštět budící ruku na moje lože? Kdo mi bude už večer schovávat med na snídani? Kdo ztratí moji zubní pastu? :) A ty Jožko! - takový výsledek kvalitní a tvrdé práce na úrovni- jako v Itálii- to bez Tebe prostě nedám! Ale...zkusím se aspoň snažit! ON SECTION forever! :)

4 komentáře:

baarita řekl(a)...

Holka! A kdy je v Praze pechakucha night s čokovoko? To já bych ráda též... to :)
Btw. čepice je asi někoho jinýho, já svoju mám /interní sdělení/

Dášaša řekl(a)...

čí je ta čepice!!?? :)já ztrácím přehled...

mgkm řekl(a)...

Už dříve mne napadlo, ale nějak jsem to neventilovala. Dnes již to však napíšu - ještě, že Tě, Dášašo, mám.
Pěkné nepřehlédnutelné zelené čtení, kde vždycky najdu i něco víc pro sebe. Díky a jen tak dál. 8) (pí.T.)

hanka řekl(a)...

to je z toho, ze tam mas kazdou chvili nekoho jinyho...