úterý 19. října 2010

EFEKTNÍ NEBO EFEKTIVNÍ ?

Takže stručně a jasně. Jak že to teda je? Shrňme si to v pár bodech.
1.Včera jsem byla cvičit na Palačáku, když už jsem tam vážila takovou sakra dlouho cestu (nejen tam, ale i zpátky), dala jsem si double hodinu. Nějak mě všechno bolí- asi jsem cvičila správně.
2.Dnes ráno cvičení Zumby... bolí i co nebolelo.
3.Příští pátek jedu do Švýcarska na workshop. Ono vlastně jak Typ Typ je ve Vídni, tak nezabírá místo a dostane se i na nás, šlechtu či spodinu :)
4.Furt něco dělám, snažím se a kde že je záře reflektorů, šílející davy fanoušků a potlesk obecenstva? To tak jako má být? A jako už pořád? :)
5.Dnes přednáška o Orloji. Proč a jak. Jo ,,ahaaaa"! Možná pořád nechápu, ale přizpůsobím se!
6. Vyměnili nám domovní telefon v bytě. Za digitální. Když jsem se ptala proč, tak řekli, že neví. Jo ,,ahaaaa"! Tak to je dobře, že se na nás dostalo! :)
7. Weekend ve znamení údivu.

Žádné komentáře: