sobota 23. října 2010

Pořád klikám v práci ty stejný řadovky, jo! Zde je vizoška, ať vám náš pojekt zase trocha přiblížím:


(architekt: querkraft architekten, render: Schreiner, Kastler)

V pondělí se k našemu duu s Robertem přidala ještě Carmen a jeden z dvou nových praktikantů. Přesunul jsem si počítač k protějšímu stolu, abych se zase měsíc díval na druhou stranu kanceláře a opálil si i pravou půlku. Za jedno euro na hlavu nám uvařila jakási holka, kterou jsem nikdy v kanclu neviděl, a pak zase zmizela (rýže s kari zeleninou).


V úterý na první pohled dost divná párty s developerem projektu řadovky - hostinec na kraji Vídně, jídlo a pití zadarmo a to zrovna zabili prase a měli mladej burčus, takže nakonec radost:


Ve čtvrtek poprvé běh s kanclem. Deset kiláků! Nikdy! Hecnul jsem se a zvládl jsem to. Nohy stále bolí, schody jsou problém :)

Včera v pátek jsme měli dokončit čistoplány (?) řadovky. Ale bylo času nazbyt (!!!) tak jsem mohl zase uvařit. Něco TAK hroznýho jsem ještě nevyrobil. Bylo to nedobrý, trvalo to dlouho, ale aspoň to nebylo levný. Večer nazmatek párty nějakých bývalých klikačů od nás, kteří mají dítě nebo tak něco a má to rok? Co já vím... prostě si zabrali jeden klub a pití a jídlo jsme měli zadarmo zase :) si to jenom představte.

Dnes výlet k Hundertwasserhausu, protože jsme poprvé nikam nejeli a zůstali na víkend / zítra trocha pracování, když jedem přístí týden do Slovinska.

Apple news: Jablečná konference "Back to the Mac" nic moc, zase jsem si akorát posmutněl, jak jdou víc a víc po kvantitě. Starej Apple byl úplně jinde. ALE! Od novýho Macbook Airu naživo jsem se dnes nemohl odtrhnout :o (ooóóó smajlík)

Žádné komentáře: