sobota 9. října 2010

BYLA JSEM TAM- CHECK!

Dovolte mi, abych Vám oznámila tu velkou věc-ne nebudu se vdávat, ale byla jsem ve velkém městě pražském na Designbloku. Včera a s Maruš. Tam vám bylo věcí- židle, sklo( hlavně sklo), oblečení i takový ty věci, co jim nerozumím, co se tomu říká ,,umění". Měli tam i hodně věcí, co bych si s něma hned zařídila byt (zařaďme je do složka zelené věci). Jenže já mám problém a velký-jak teď chodím na přednášky Feng-shui, tak mi to trochu bourá plány a barví mi to budoucnost na černo. Při první hodině jsem se podle umístění svého stolu dozvěděla, že nesnáším svoji práci a to co dělám. Já to beru. Když nesnáším, tak nesnáším-za stěhování stolu mi to nestojí. Aspoň že s tou postelí je to v cajku:) Jenže aby toho nebylo málo! Minulá hodina-šok! Zelená je stínem barvy smrti a vytahuje staré nemoci! Všichni jste u mě jistě byli, všichni víte jak to tu vypadá, jaké jsou stěny, jaké jsou doplňky, v čem chodím oblékaná-no nechci to dál rozebírat :) Zkrátka nechoďte ke mě na návštěvu, nemuselo by Vám to udělat dobře!
Taky si nás tam všiml jeden hoch, blb už od pohledu a ten měl taky problém. Prý:,,Já nevím, jestli jsem idiot nebo génius. Ono se to těžko zjišťuje." Mně soudit nenáleží, tak jsem se dál zaobírala svojí zelenou životní epizodou a nechala ho na pospas svému osudu.

Tady jsem si jen, jdouc kolem výlohy, koutkem očka všimla....