pátek 22. července 2011

BEST

Tak jsem se předevčírem vrátila z mého prvního BESTího kurzu v Polsku v Katowicích, městu zahrad (prý).

A jako dobrý no, byla to sranda a mám spousty nových kamarádů za všech možných koutů. Už dobrý dva měsíce před odjezdem jsme začali společnou mailovou konverzaci a to se mi teda všichni zdáli být takoví mírně přehecovaní a brali to nějak moc doslova nebo co, ale v reálu nakonec... celkově byli príma.

Samotný workshop s tématem FIXIN' THE CITY byl srandovně minoritní náplní celého pobytu a spočíval v podstatě v takovém happeningu, jakože malej kousek města na chvilku změníme. Tak jsme čtyři odpoledne něco vymýšleli a chystali, pátej den dopoledne to na místě nainstalovali, a přesně v okamžiku, kdy jsme to teda jako dokončili, nám řekli, že to do hodiny musíme zas uklidit. Takže vyloženě pocit naplnění :)
Ale kdybyste jako viděli, jakej jsem byla leader skupiny, to byste koukali.

No a když se teda nepracovalo, tak se výletovalo a hry se hrály, jedly se sendviče a tak. Oblíbené byly obzvláště návštěvy uhelných dolů a hry na plnění správně přiblblých úkolů. Trapasy na mezinárodní úrovni na denním pořádku. Kdy jste naposledy zastavovali lidi na chodníku a chtěli na nich peníze za účelem nákupu levného vína? Předváděli "I'm singing in the rain" tanec na ulici či delfína na břehu bazénu? Zkoušeli, kolik lidí se vejde do telefoní budky, ptali se zda můžete opusinkovat cizí psy (či jejich majitele), sháněli u květinářů kytku zadarmo, fotili se s policisty, přesvědčovali cizí lidi, ať s vámi vlezou do kašny a ptali se, jestli si na cizím grilu můžete opéct müsli tyčinku? A to jsou jen úkoly nepodléhající cenzuře.

Jinak aby nebylo žádných pochyb, byla jsem ve vítězném týmu všech soutěží! Protože jsem the BEST :D








Žádné komentáře: