čtvrtek 14. července 2011

No to máte tak. Neděje se nic. Škola skončila a já se svým hodnocením to táhnu k červenýmu diplomu- ale vy víte, jak to se mnou potom končívá :) Svůj čas tedy musím investovat někde jinde a zatím to není problémo. Zahájili jsme sezónu (prima sezónu) Strasbourgem … jo je to ve Francii, i když to dříve patřilo Německu. Strasbourg v UNESCU, stálo to za to…jenom zaparkovat jsme nikde nemohli a tak jsme tam jezdili dlouho do noci a poznali veškerá zákoutí města a furt všude byly ty cedule, jak velký autíčko odtahuje to malý autíčko a tím malým autíčkem bylo myšleno to naše :)



Další akce sjíždění Vltavy. Já byla na vodě poprvé a nevěděla jsem, co to obnáší a od samého začátku jsem byla fakt drsná, ještě za tím prvním jezem jsem byla drsná…. Na tom druhém jsme to už otočili (2x za sebou a potřetí jsem tam uklouzla nedobrovolně), kolena stále odřená. Já ty kameny neviděla, když nemám brýle. A taky dodnes nepochopím, jaktože do těch sudů s oblečením nateklo! Odplaval jeden ešus, nechť ho odnáší silný proud.



Následně Switzerland. Samé kopce a žádný signál, Maro! Chodili jsme zase na horu a dolůůů. Do kopce pěšky a dolů někdy lanovkou. Kráva kam se podíváš. Možná i na vola by nebylo zase tak těžký narazit



V neděli procházka Blansko-Adamov. Přiznávám se-bylo mi vedro a potila jsem se.
Včera koupání na přehradě. Stav bez sinic, to já poznám. Byly vlny a namočilo mi to hlavu a to já nesnáším. Parníky jsem si držela od těla.
Jak jsem již řekla na začátku … neděje se nic.

1 komentář:

h-czech řekl(a)...

dobře =)

(a vozeleněno)