čtvrtek 7. července 2011

V kterým kole Angry Birds jste? :)


Na blog skoro nepíšu, ale co ostatní? A s tím, jak si i Google spustil sociální síť, která toho má umět ještě víc a nabízet fakt super služby, aby lidi rádi psali a sdíleli a přátelili se a zaškrtli, jestli jsou teplí nebo sledujou Dextera... nechce se mi nikam nic psát.


Třetí týden v práci je otrava, protože jsem ještě nachlazenej. Taky zas mám pocit, že nerozumím, co se říká, ale to by bylo pořád nahoru dolů nahoru dolů. Nejspíš jsem onemocněl od naší domácí. Mohlo by to být jedno, ale s léčením na tom není dobře, trvá jí to a ozývat se přestala až včera. Kdoví, jestli není tuhá a její pes neohlodává zbytky. Určitě teď zase bude mít to odbobí, kdy tři týdny nevyleze z pokoje.

V práci včera dopoledne nešla voda. Ani na záchodě. Sobec jsem si udělal poslední kafe ze zásoby v mašině.


Moje hlavní náplň je teď modelování a vizošky hmot do jedné soutěže. Všem se líbí, jak mi to jde prej rychle, ale nechápu, kde to berou. Radši nc neříkám, usmívám se nebo odpovídám univerzálkama.


A večer si kreslím barevný nesmysly nebo koukám na filmy. Naprosto doporučuju tarantinovku Jackie Brown.

3 komentáře:

hanka řekl(a)...

já jsem úplně chtěla napsat závěrečnej karamelovej... a pak se na to vykašlala :) ale třeba to ještě bude. a o polsku napišu, slíbing!

mgkm řekl(a)...

Ale já to čtu, čtu, čtu a vůbec se mi nechce na nějakou sociální síť!!!! A doufám, že už nejsi nemocen, h-czechu 8), když nám nastávají ta vedra.... Tak, a napiš, jak to dopadlo s domácí, je to docela napínavé.Fakt.

h-czech řekl(a)...

domácí dobrý, já ještě ne

sítě jsou zlo