úterý 12. července 2011

Přestavěl jsem si v pokoji nábytek, malá změna a vždycky mi to pomůže.

Včera jsem byl v práci do osmi, dobrovolně a rád. Dělal jsem na vizoškách, "práce šla od ruky" a co bych dělal doma.. dejchal bacily spolubydlících?

Ale na Karlsplatzu bylo letní kino zadax, tak to jsem šel docela i rád. Promítali Exile Family Movie o utečencích do Rakouska a Států a líbilo se mi to. Hlavně mě zajímá, o kolik míň se Rakušáci dívají stejně na gastarbeitery z Česka? Fakt už nejsme jejich nejmíň oblíbení sousedi? Lidi jsou tady ke mě milí, to bych si musel myslet, že se všichni přetvařujou!? Co, nevíte někdo?

V neděli jsem si dovezl tři čtyři knížky. A uvědomil jsem si strašnou věc, že doma nemáme pořádně žádnou beletrii nebo prózu nebo jak říct knížkám, který se večer čtou, aby člověk celou noc nesnil o rýsování, jsou v nich příběhy a můžu se těšit zpátky, že si to dočtu. (To hrozný na tom je, že jsem si musel dovízt přiblble přeužaslého Fulghuma a Viewegha, hm no Majkla Viewegha. Knížku o tesařství nepočítám)

A Dáša by třeba mohla napsat, že se nic neděje a nebo ještě líp překvapit opakem, co Dášo? :)

Žádné komentáře: