úterý 9. srpna 2011

co dělám? pracuju dál ve vídni aspoň do začátku školy, pak se (samo) uvidí.


nejsem sportovec a zvlášť kolo mě nebere, ale v noci to sranda byla, město poloprázdný a příjemně frišno. až po roce jsem si tady zařídil citybike, bicykl půjčovanej na kreditku, kterej pak vrátíte na kterýmkoli z desítek míst po vídni. první hodinu neplatíte, potom euro za hodinu. (poprvé jsem to viděl v paříži)


minulej týden jsem i na chvíli vypadnul z kanclu ven fotit hotovej projekt do soutěže (KSM, a brzo snad bude i na Archdaily.com)


taky jsem brzo objevil kouzlo ebaye: na noťasu se mi začal ozývat větráček a přes vyhledávač jsem hned našel až podezřele výhodnou nabídku na tomhle inzertním portálu. ebay ukazuje důvěryhodnost nabízejícího a záruky na úspěšný nákup atd. no risknul jsem to a nevěřím. za 318 kč i s poštovným mi z číny přišel větráček na macbooka a funguje. to se přece vyplatí, i kdyby za půl roku odešel :)

foto: lukáš ildžo

asi nemáte nikdo moc radost, že je celý prázdniny hnusně, ale k pracovním prázdninám je to supr!

Žádné komentáře: