čtvrtek 19. srpna 2010

výsledky..

První výsledek je z právě proběhnuvšího zaučování ve školních dílnách... když to vemu kolem a kolem, tak toho mají v dílně dohromady jenom o trochu víc než my v Brně (teda krom toho jeřábu), ale... však víte, jak to jinde chodí... no každopádně radost, nikdo neřeší žádnej dozor, bez kterýho nesmíš na nic sáhnout, jen řeknou bacha na prsty, ať je máte na konci roku všechny, a dělej co potřebuješ... tak jsem dělal co jsem potřeboval a výsledek mě samotnýho překvapil :)


konečně mám na stole pořádek :) no a druhý výsledek (zatím tak na půl..). Na štěnice prý člověk sám nestačí, tak jsem si domluvil deratizační službu.. pač mě to fakt vytočilo... ale snad půjdou ty malý hovada pryč... bydlet tu s něma nechci...

Howgh...

2 komentáře:

hanka řekl(a)...

My mame v byte budoucim jen pseka co mu smrdi z tlamičky :) to je lepsi nez stenice... teda snad tam toho vic neni!

h-czech řekl(a)...

Hovada to jsou!