pondělí 30. srpna 2010

takže jachta

Hlavní posláním je sem teď naházet pár fotek (možná jich bude víc), kterých se nemohu nabažit. Ta jachta! Byla to fakt pecka, vynechám-li takové to období, kdy jsem svůj žaludek musela přimačkávat v horizontální rovině na palubu- ale s tím se počítalo, takže žádná tragédie! A trocha zeleně ve tváři není na škodu ne? :)Uplně jsme s Typ Typ měli svoji vlastní kajutu. Tu vám ale pěkně sprasili- tam se nedalo nic, to bylo tak malý, že když jsme se chtěly otočit, musely jsme se otáčet na chodbě a zacouvat :) Ale to si nestěžuju-to je jen konstatování. Taky jsme hráli Bang a já blafovala, že ani Hanka nevěděla, co se děje :) A delfíni k nám připlavali a laškovali s lodí. A TypTyp skákala šipky a salta do vody ze zádi lodě-já ne, já pěkně po schůdkách, abych si nenamočila hlavičku :) A paní Typltová nám udělala sekanou na cestu a za to dostává deset bodů z deseti! A naše eso v rukávu bylo, že jsme jeli v autě s klimatizací, jenom ta zkratka přes les a pole s kukuřicí se mi už od začátku nezdála, ale skákala tam žába, tak proč ne. No a těch modřin co všude mám, vůbec netuším z čeho-jen to kazí fotky (ale nedělám si těžkou hlavu z toho, je tu přeci Photoshop)kompletní posádka: Óóóóóóóóóó


a přece se točí ...
soutěžíme v plavání s rukávkama a nohávkama ...
to je ona, názvem Luna, 14m dlouhá

na stěžni jsme ani jedna nechyběla ... jo lano jsme teda rozervali no, ale dobrodružství
i člun motorový jsme měli, jenom ten motor víc nefungoval než fungoval ...

A tak no... prostě jachta s plachtama :)

2 komentáře:

h-czech řekl(a)...

NAAAJS! :)

baarita řekl(a)...

mi se líbí, jak každý vyzdvihne jiný věci. Přečtete si tři články o jedný akci a víte všechno všecičko.