středa 4. srpna 2010

3.den ve Stockholmu

Drazí, je mi ctí a potěšením, že mohu otevřít nový ročník Pastelek, a tím jejich působnost rozšířit směrem na sever..

Tak tedy. z prvního dne si pamatuju akorát těžký zavazadla a neustálý pobíhání z místa na místo... už teď se fakt netěším, až to budu muset absolvovat podruhé... koleje jsou docela sympatický, ubytování po dvou v "apartmánech" s koupenou a kuchyní (vše o ploše cca 40m2), v blízkosti lesa a metra... jen je to cca 40minut od školy... snad si zvyknu. zatím mě to teda moc neba.... spolubydla ještě nedorazil, tak jsem napnutej jak malý kšandy.. ale asi dorazí až na konci srpna, protože jinak už by tu dávno měl být... na každý dopoledne si tu na nás připravili tříhodinové kurzy švédštiny, celkem snad 54hodin... než nám začne škola. včera jsme absolvovali první uvítání na FA, dostali kartičky opravňující nás ke vstupu do školy, já si vyřídil dočasné potvrzení studenta (to pravý dostanu až v září), a studentskou šalinkartu na 3 měsíce, koupil si pastu na zuby, chleba, máslo a toaleťák a dorazil domů...

No dneska jsem hned po švédštině zamířil do ikei, poněvadž v tom našem apartmánu není ale vůbec nic. kuchyně krásná, ale nebyly v ní ani rozbitý hrnky... tak jsem nakoupil peřinu, polštář, povlečení, nádobí, ve výhodné akci 3 hrnce (každej jinak velikej), plastový krabičky na svačinu, povlečení a spoustu dalších nezbytností... Ikea byla naprosto šílená, prostě typologický masakr.... ale našel jsem vše co jsem potřeboval :) zítra zase do školy a večer je myslím nějaká welcome party, tak se tam půjdu ukázat...

a na závěr pár fotek bydlení:

pohled do pokoje z předsíně...

pohled zpět do předsíně...



koupelna...

kuchyně.. vstup do ní je hned vedle stolu z první fotky...


a na závěr můj kout... :)

Vi ses nästa gång! 
nashledanou příště

2 komentáře:

hanka řekl(a)...

heh, tyhle hrnce ja mela taky. A povleceni. A nadobi. A vubec vsecko.

Jinak se třema hodinama kurzu denně se můžeš jít zahrabat :) ted chodim na ty osmihodinový a trpým jak zvíře, poslední dvě už nejsem schopna cokoli vnímat a večer sem naprosto zničená. A když si představím, že takhle dlouho teď budu půl roku PRACOVAT tak teda potes koste... A co teprv zbytek zivota? :D

Dášaša řekl(a)...

HRNCE - já taky stejné! příbory jsem nekupovala, ty jsem si odnesla z Ikea restaurace