středa 4. srpna 2010

raz dva tři....zkouška

Zdravím všechny přítomné, velké i malé, tmavé i světlé, chytré a ještě chytřejší!
A už je to tady- zelené příspěvky revival - můj život tímto krokem opět získává smysl! Letos není mou základnou ani Glasgow(stačilo a moc deště), ani Paříž (neumím francoužštinu), ani Barcelona (moc teplo),ani Chicago (trochu z ruky), ale fenomenální a grandiózní Brno ( Štýřice,Vídeňská 48, 5.patro-uprostřed). Ale netvrdím, že nezávidím Vám vyjíždějícím na všechny světové strany .... za blbost se platí, každý dle zásluh, mám co jsem chtěla, doma budu (náhodou Brno je nejlepší). Podtrženo sečteno.
Budu Vás informovat o místním průběhu věcí školních a mimoškolních (těch snad bude víc), abyste nezapomněli na Brno a mysleli na Navrátila (jako to se tak říká).Tato stručná a velmi přesná shrnutí totiž možná konečně probudí zdravý rozum i v těch z nás, kde se doposud neprojevil v dostatečné míře :) Nicméně jak víte, dobrých rad není nikdy dost, zvlášť jsou-li míněny upřímně :)

Touto zahajovací zprávou také zdravím nejvěrnější čtenářky blogu -paní Šnyrchovou a paní Typltovou-a věřím, že i nadále zůstanou našim autentickým (často přibarveným) příspěvkům nakloněny. Vaše dosavadní pravidelná návštěvnost bude náležitě oceněna a doufáme, že si zachováme Vaši přízeň :)


Tak to je pro tuto chvíli vše a uvolněte se, prosím!
xadasa

3 komentáře:

h-czech řekl(a)...

Paní Šnyrchovou jsem upozornil, ze se tu bude zase něco zeleného dít. .)

hanka řekl(a)...

paní Typltová prý už chtěla i přispět komentářem, ale za ten rok asi zapomněla přihlašovací údaje. Co ti to, Dášo, připomíná? :D

(jen pro pořádek, i mě se to podařilo až na počtvrté...)

mgkm řekl(a)...

Áno, áno, už to tady poctivě pročítám, pravda, někdy se zpožděním, a těším se na příspěvky. Děkuji za přivítání a doufám, že dnes se mi přihlásit podaří.... 8)