pondělí 9. srpna 2010

Drottningholm

Tak tady bydlííím!!



Teda jako né uplně tady, ale mám to odsuď domů jen tak 20 minut pěšky... :) Počasí vyšlo, chuť taky byla, tak jsem odpoledne vyrazil ven... (viz mapa.. díky za nápad Hani :) ) Cíl byl jasnýDrottningholm. Barokní královský zámek, letní sídlo královské rodiny... částečně je aji otevřený veřejnosti :) a vstupné, řekněme, skoro lidové... (budu se ještě chvíli těšit a počkám na nějakou návštěvu) a je zapsaný na seznamu Unesco. Vše perfektně upravené, odpadky tam, kde mají být, volně pobíhající drobná zvířena (ptáci), fungující fontány, čistá voda,... docela se mi to aj líbilo :) a po cestě jsem potkal velikej most, kterej má zvedací prostředek, kvůli velkým lodím... (a to mi už z dálky přišel hodně velkej... no asi tu mají lodě větší než mosty) a houby to rostou jsem dneska zjistil... ale jen na královským, jinde ne... však uvidíte ve fotkách...

start vpravo, cíl cesty vlevo


ovladač toho zvedacího mostu... s Volvem :)


cíl dosažen


park


drobná zvířena


a houby rostou... 3 metry za zákazem vstupu... na královským...

Tak zas někdy...
tenpepek

1 komentář:

hanka řekl(a)...

no nejni zač, nejni zač... Houba dobrá :)