sobota 28. srpna 2010



Tento týden jsem byl celou dobu bez plné podpory Pltice, protože si jachtila! A stejně jsem vše zvládl na krásných 92%.
Už jsem vám psal, že moje hlavní činnost zatím spočívá v monotónních úpravách skoro navlas stejných řadových domů. Ale! Teď se musely ve čtvrtek dodělat všechny plány 1:100 na výměnu na stavebním, aby se neposunul začátek stavby 3. září. To pro mě znamenalo i tisk výkresů, ořezávání a skládání (mé oblíbené)! Jak i taková blbá práce může potěšit. Ve středu jsem dostal tu hodinu volna a ve čtvrtek dokonce dvě. Ty byly ale odměna, že jsem místo svého prácodárce Christopha řídil na magistrát a zpět. A oběd byl u McD, tak bylo moc fajn jít večer plavat do jedněch městských lázní. Šel jsem tam pěšky cca 40 minut a zpět též. Ve Vídni se totiž dobře chodí.

Příští týden se s řadovkou pokračuje, ale borci mi slíbili, že už začnu s něčím jiným. Tak uvidíme :)

Černý prográmek:


Tohle si každej musí ráno razítkem vyrobit, kdyby se ztratil:

1 komentář:

hanka řekl(a)...

Pltě už je zpatky! a to s tim razitkem je fakt, viděla sem to na vlastni uši