úterý 2. prosince 2008

Quimper

Jeeee, ja tak rada vylety! :)

Sice sme jako ouplne brzo museli vstavat a uz v sedm tricet byt nastoupeni pred fakultou prav... ale to neva. Ja se vzdy dobre vyspim v buse.

No vyjeli sme o hodinu pozdejc nez sme puvodne meli, pac nas v buse asi padesatkrat prepocitavali, trikrat vyvolavali jmenem, dvakrat nechavali podepsat... No proste organizace neuveritelna. Ale to nic, pak uz se jelo a ja to cele prospala.

Quimper je uplne jako fakt moc pekne mestecko, az si clovek rika... proc ja vlastne do haje bydlim v Brestu??? No toz trosku sme to procourali, pak navstivili katedralu Saint Corentin.




Do muzea sme sli takyyy... no slo to. Ja muzea obecne moc nemusim, ale todle nebylo moc velky :) a tradicni bretonske oblecky se mi libily. Nejlepsim modnim vystrelkem vsech dob pak zustava porcelanovy korzet.


Pak sme sli do Palacinkarny a dali si palacinky a mnami. Je to asi to nejtradicnejsi co v Bretoni najdete. A ja tu sem tri mesice a jeste sem nemela! Takze napraveno, a bohate (viz jeste nize).
Pak jeste trochu courani, nake obchudky sme prolezli, Vratovi sem koupila lizatko...



No a od tri hodin pokracovani oficialniho programu - navsteva Conseil generale kde nam prednesli malinkou prednasku o Finistere a filmecek kraticky nam pustili a dostali sme propisku a tuzku a pak.. a pak! Ochutnavka tradicnich dobrutek - ano, to znamena palacinek. Dobroucke mnami se syrem a nebo se syrem a sunkou a pozdeji i na sladko s karamelem a jahodovou marmeladou... no uplne moc sem jich snedla :)

A pak uz se jelo domu a ja to cele prospala.

Celkove velika spokojenost, pocasi vpodstate vyslo (prselo jen obcas) a ja sem bohatsi o nejake ty zazitky a mraky prospektu :)

4 komentáře:

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Jééé "Načural" lízátko!!!

baarita řekl(a)...

s karamelem???? mraky palačinek?? fíííí no tak to závidím. asi si je o víkendu vyrobím taky :)

helena řekl(a)...

závidím!! nám slibují celý semestr výlet do Berlína a teď zrovna poslali přihlášky - pořádají to zrovna v den mého návratu po Vánocích do Münsteru.. zklamání, téměř slzy (zlosti..:) ).. no nedá se, tomu se říká erasmus-pech.. palačinku jsem neměla ani nepamatuju, já chci taky:)

hanka řekl(a)...

toz to nastve no... jeee, Heli, my si tak navzajem pekne zavidime :)