neděle 7. prosince 2008

proč ?

Jo tak proč nepíšu? Tak já Ti to Typ Typ teda řeknu proč! Protože já tady tvrdě makám (abych uživila rodinu a mohla si dovolit dovolenou v Jugoslávii) a to tady na té univerzitě, která je na vyšší úrovni než Oxford (to nám říkali na začátku roku a já se psychicky hroutila) není žádná legrace. Z jedný strany se o mě pokouší stres a z druhé strany se mnou lomcuje vztek, přičemž jedno druhé nevylučuje. No jo, je to teď hodně školní....škola škola škola..... takže doufám, že už to vezme nějakej konec a o Vánocích budu free. A nebo se ještě budu divit. No každopádně co psát? Jak rýsuju půdorysy? To Vás nezajímá! Jak rýsuju detaily? To je Vám taky jedno! Jak tu naplňuji svůj osobní život? Do toho Vám zase nic není! Hej no sečteno podtrženo.....nula od nuly pojde (jen abych nepošla já)
Ovšem pozor.....stala se tu taková událost hodná zmínky..... v pátek jsem se dozvěděla, že jsem byla vybráná a pojedu na 15 dní do Paříže na workshop, ach joo-zase do Paříže; všechno hradí škola, tak co by ne...jen by mě zajímalo, na základě čeho vybírali ... těžko říct, kterou ze svých mnoha předností jsem zaujala :) Takže to byla moje nadílka od Mikuláše....mohla bych se vykašlat na nějaký čokolády a perníky ... tohle bude aspoň akční.
Jinak Vánoce se blíží... už abych se taky blížila ... budem muset podniknout nějaké setkání co? Chce mě ještě vůbec někdo vidět? (tohle raději nekomentujte).....toť asi vše, je pozdě, musím podniknout nenápadný přesun do postele- ty rána jsou poslední dobou nějaká krutá!

3 komentáře:

hanka řekl(a)...

Jeeeje, ty si stěžuj... mě nikdo 15dni v Londyně nezaplati :(

Dášaša řekl(a)...

to nebyla stížnost, nýbrž konstatování.......

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Já bych se na tebe i mrknul... kdy dorazíš?