pondělí 8. prosince 2008

Výlet do Španěl a tak kolem

Ano, ano.. vím, že jsem skoro dva týdny nenapsal. Přiletím až po kritikách na začátku ledna, takže se snažím oba ateliéry nahrotit teď v předstihu, u děkana domluvit odevzdání před Vánocema a mít o svátcích klid.

Jak jsem zmínil v stručném sumáři (kterej si stejně píšu asi hlavně pro sebe zpětně pro připomenutí, co se tu kdy dělo), dost pršelo :) zní na první počet nezajímavě, ale jako Lisabon a dva týdny déšť, to tady nevidí každej rok. Slyšel jsem, že tady měli dokonce v devadeátých letech pět let bez deště, tak si to představte. Malý dítě, skoro už školou povinný stojí na ulici, začne pršet a tak tam to škvrně stojí, má radost, co že se to děje, kouká, nezná... Jo a celou přšecí dobu jsem byl nemocnej (pocity viz první foto). Z toho mi pomohly kamínka koupený levněji ve Španělsku. Tam jsme se jeli minulý pondělí podívat s Xavierem.

Mé pocity po dobu druhé nemoci za Erasmus:



Výlet do Španělska: (moje poprvé mimo Velký Lisabon)



Ne se psem, jasný? Původně je Španěl z vesničky Olivenza (viz pak foto). Úžasný místo - nastejno bílý domy do dvou tří pater, palmy na náměstí, okolo obce svahy s farmama atd. Napřed jsme ale za hranicema jeli do Badajozu, kde Xavi pracuje, ukázal nám trochu město, kde bydlívá, důležitý stavby (viz další foto) a tak. Domy ocihlovaný, připomínalo mi to naprosto Alcalu, kde studujou Lenka a Pája. Zima byla ale nepříjemná, hlavně ten fítr.

Náměstí Olivenza:


Kongerový palác v Badajozu: (všechny plasty od Thyssen Krupp, kde Xavi dělá .)



Farma! Hej ale jaká!! Doopravdický prasátka (žádný japonský elektronický náhražky), krávy (tele od té na fotce se nechalo i pohladit), velký prasata, zase prasata.. supr .)



V dalších dnech přes týden opět Ikea - mám už postel, snad i proto už nenemocním, planetárium v Belému se školou (jo, normálně tady se chodí na takový akce i na vysoké), konečně nápady na sporák i parkoviště (ale stejně mě to pořád rozesmívá, když zmiňuju, že něco takovýho řešímě .) ...v pátek po dlouhééé době pořádná a dlouhá akce venku zakončená i správně blbou diskotékou (kdybyste viděli, co tam ti lidi předvádí... kdybyste viděli, co jsem tam já zase Elvisoval :) ...no a víkend prodloužený (podruhé pondělím svátkem) docela pracovní.

Vítězný návrh sporáku:



.. a jen tak mimo mísu:

Žádné komentáře: