středa 24. listopadu 2010

Už jsem skoro úplně zdravej, tak zas chodím pracovat. Jsem ještě jak přejetej, ale třeba dnes vůbec nevadí, že u toho spím, protože jen zmenšuju všechny texty na 5 mm:


Do práce nám přibyly dvě nové architektky. Rýsuje se mi možná změna projektu, ale zase žádná výhra, jestli to bude urbáč.. Naše domácí už má pořádnou práci a je moc spokojená. Jsme rádi i za ni :) Včera jsem aktivně šel na jakousi přednášku kohosi - bylo to hrozný i když tam měli víno a jednohubky, tak si to představte! Pak jsme šli slavit narozky jednoho praktikanta tu a šlo to už jen od devíti k pěti. Probírali jsme, kdo je jak starej v kanclu, a já zas musel přiznat, že jsem tu nejmladší štěně. Cestou dom kolem šli Rusové a přišel jsem na to, že německy rozumím stejně blbě jak jim :/ Když tu někdo nevaří, ale objednáváme si jídlo, je to docela mastný - dnes třeba každej pizzu za 7-9 eur, sushi menu vychází stejně. Nejlevnější je tak fakt McD, kebab či falafel z ulice (3-5 eur za obědovou nálož).


Jenom nechápu, proč musíme takhle kazit výkresy.

1 komentář:

hanka řekl(a)...

posledni obrazek... to je horni pulka kralici hlavy, s vnitrnostma visicima z ni. Nebo beruska?