čtvrtek 18. listopadu 2010

Rádio smutek


Dnes jsem po zase asi měsíci dostal na práci něco onačího než naši oblíbenou řadovku. Na obrázku vidíte předlohu, která krásně teče, a obdobně budu ještě den dva kreslit krov pultové střechy.

Začalo mě bolet v krku, tak na mě buďte hodní. Už jsem si říkal, že je až divný, jak dlouho jsem zdravej, tak to tu mám.

Včera z práce v osm, dnes do práce na osm. Měli jsme velkou poradu s developerama, technikama, manažerama až snad po kominíky. Jsem omdlíval, když si nechtěli nechat vysvětlit, že se snažíme o kvalitní architekturu a ne jen na prvním-posledním mermomocí uštřit a vytřískat. Jo, jde fakt jen o peníze. Když pak tvrdili, že lidem nebude vadit, že na ně do přístupové chodby v bytovce fouká nebo i sněží, tak jsem se zvedl a odešel. Ignorace, všem to asi bylo u prdele.

To, že jsme poradu měli ve sklepě, je krásným příkladem toho, že velikost kanceláře po dvanácti letech začíná nedostačovat a většina by se ráda vyvinula do nových prostor. Jestli něco, dozvíte se to.

Zaslechl jsem, že s bytovkou máme týden náskok. I tak je mi blbý třikrát týdně vařit. Nepomáhá ani, že to jako všem vyhovuje a mlaskají. Jídla tento a minulý týden: česnečka, salát s vajcemi, thajské hovězí, tiramisu, Čína a pikantní špagety jakože Mexiko. Nejlepší podle mě bylo to thajský hovězí - dnes se mě na recept ptal skoro-kolega z vedlejšího kanclu, kterej asi v kuchyni dorážel studený přebytek :)

Mařena se děckám povedla, velice mě to na Flédě bavilo.

Žádné komentáře: