středa 24. listopadu 2010

JESENÍKY z podhledu

Dáša dělala Dášu a drahoty a nebrala ohledy, ne že by jí to k něčemu bylo, jenom prostě udávám důvod, proč zážitkové prvenství tentokrát získala a popsala TypTyp! (ta má extra připsané body za to, že se dokodrcala až z Vienna - u ostatních to považuji za samozřejmost:)
No jo, byli jsme tam... v největší špičce celých 11! Chodili jsme nahoru a dolů, protože o tom hory jsou. Obvykle se na túry nosí svačina, mapa, buzola. První den jsme s sebou měli jednu malou mandarinku, jeden banán a moje tušení! a pak se nějak rychle setmělo ... hej ale v klidu, jsem to celou dobu měla na háku, jen jsem to chtěla trochu zdramatizovat ne? :) Fakt! :)
Druhý den byla i mapa -zato ale uplně k ničemu! ,,Demokraticky,, zvolená trasa vedla svahem s téměř 90% sklonem, šli jsme to šusem do kopce- výkřiky všichni tady zahyneme!, já nemusím-já už ho vidím!, give me more!, dobrého stačí jen málo! nám dodávaly akčnosti. Byli jsme pod věcí a brali to z podhledu. Jak já se bavila!
Večerní program nebyl organizovaný, ale přesto uspokojil i ty nejnáročnější jedince. Postupně se všichni vytráceli do andělsky bílých peřin a spali spánkem spravedlivým! ABY NE!



A příště ať tam jste všichni!

1 komentář:

baarita řekl(a)...

takoví muzicíranti! :-)))