středa 2. března 2011

Jak jsem zpátky ve škole, tak mi připadá, že se nic neděje. Ale dneska bude Kucha Pecha a to se teda těším!

Včera jsme šli do vinárny jen tak na chvilku, ale seděli tam šesťáci a Albert Novák hrál s klukama pecky, takže jsem se tam zdržel. A pak, když jsem říkal, že bydlím tenhle semestr v paláci Morava od Wiesnera, tak se všichni chtěli podívat. No ale bylo už kolem půlnoci a mám docela malej pokojík, tak to někteří museli vzdát a šlo nás jen pět.




Půdorys našeho bytu znali už z vinárny, protože jsem jim to kreslil. Taky jsem kreslil jak jsme řešili soutěž teď. Byl to stres a moc. Poslední den dva jsme nestíhali a nevím nevím jak dopadnem. Snad nebudeme mít ostudu!


Po dvou týdnech jsem si dvakrát přestěhoval nábytek a dovybavil jsem pokoj, ale ne a ne si uklidit. Dnes si není ani kam sednout..


...a zážitek tohohle týdne je každopádně návštěva kovářství Hefaiston. Provázel nás přímo pan Michna a bylo to super!

4 komentáře:

baarita řekl(a)...

heeej, každý chodí na kuchu pechu a já nemůžu :(

Unknown řekl(a)...

sice nebyvame v baraku od wiesnera ale mame tie iste dvere... nabuduce dame pechu kuchu u nas na kolaudacke...

dedo mrazak

Unknown řekl(a)...

2b: nic si z toho nedelej, ja taky nemuzu...

hanka řekl(a)...

heh, mi to dalo jinou prezdivku... jak to vi?