neděle 20. února 2011

Stěhování

Už to sice budou dobré tři týdny, ale já nejdřív neměla foťák (užíval si sluníčka v chorvatsku) a pak se mi nechtělo :) Ale jako teda konečně, tadaaaa... Takhle vypadá můj novej pokojíček:


Přestěhovali jsme to během pár hodin všecko, Sabininy věci do bývalýho našeho, naše věci do bývalýho Sabininýho. A dobrý no, když jsem tu teď sama, tak i ten malej pokoj úplně stačí. Akorát ze začátku to tu šíleně smrdělo, nejvíc asi po Semim (psisko), ale kdo ví, možná to na něj Sabina jen svádí :D No se tu prý poblinkal či co, a ona ho nemeje ani když přijdou mokří zvenku... a mokrej smrdí každej pes. Každopádně teď už je to lepší, nebo sem si zvykla, nebo nevím. Ani původní plán aspoň tu vymalovat (takové flekance na zdech se jen tak nevidí) mě už ani moc neláká, ale ještě uvidím.

Tak, další novinky zase příště...

Žádné komentáře: