středa 23. března 2011

O víkendu jsme přijeli z hor. Byli jsme v Itálii, napřed v Piancavallo a pak přesun 90 km do Selva di Cadore, abysme utekli dešti. Jak umím prd jezdit na tom prkně, tak jsem si poničil v půlce kotník a radši jsem už nejezdil. Lama ne.. ale bylo tam dost hezky a jak nám vařili!



V pondělí vernisáž skic z Bretaně prof. Zemánkové v Alliance Francaise.


V poledne kafé v Zemanově kavárně. Za čtyřicet, ale hodně dobrý a ten prostor!!


Včera v úterý jsme měli jet s arch. Markem a Mléčkou na exkurzi do Prahy. Hlavním bodem Prager a jeho Město nad městěm - Dům nad domem. Už proto, že se odjíždělo po sedmé ráno a něchtělo se mi jet do Prahy na otočku, šel jsem se napřed jen omluvit, že pojedu až sám o víkendu. Ale na žádnou exkurzi (i toto bylo v rámci volitelnýho předmětu uměleckých řemesel) nedorazilo tolik lidí, tak jsem jel taky. A dobře jsem udělal. Komentovaná návštěva nové budovy Národního muzea byla supr.




Pak jsem jel podívat se na upravenej byt, kde jsou ségra s Marou a holkama a mají to fakt dobrý jako! Ještě jsem si udělal radost u Fotoškoda za výhru v poslední soutěži a jeli jsme po páté zpět do Brna na Pleš (kde Dave přišel o vlasy, které měl na předpředchozí fotce a spolu s ním i Jemelník :) Pléééš!

Žádné komentáře: