neděle 27. března 2011

skiwochenende

Abych náhodou nezůstala za Marou moc pozadu, tak taky napíšu o lyžování. My sice byli jen na víkend, ale zato jsem se nezmrzačila :)

Byl to prosím caramelí výlet, jako abychom si zas trošku povybudovali týmového ducha, že jo. Městečko Mariazell sice není moc vysoko, takže sněhu nebyly kupy a byl trochu mokrej, ale zas je to největší poutní místo Rakouska a maj tam velkej kostel. A to se vyplatí.


Já jsem snowboardila jak divá, úplně se musím pochválit jak mi to šlo. Druhej den už jsem jezdila dokonce na červenejch sjezdovkách! :) Užívala jsem si lanovek místo vleků a když foukalo tak jsem se bála a vymýšlela hororové scénáře. A myslím, že když by si člověk udělal procházku pod takovou lanovkou, že má komplet nový lyžařský vybavení, ani neví jak /že si pro to lidi nedojdou, když jim něco spadne?/.

Měli sme dokonce lyžařský závody zorganizovaný jen pro nás a spřátelený kancly (dva). Asi jsem byla jediná, kdo sebou na trase dokázal seknout, a nejspíše proto jsem pak při večerním vyhlašování výsledků byla v kategorii Qualität.


Bydleli jsme v hotýlku U Třech zajíců. A oni je tam fakt měli, vycpaný v lyžárně. Ale jak ti vám vařili /ne ti zajíci/! mňamík, člověk ani nestačil konzumovat, kolem poletovaly paní v krojích a pořád něco dopňovaly. Přidávaly. A dolívaly.


Klidně víc takových.

3 komentáře:

baarita řekl(a)...

A co znamená ta kategórie? :)
a oprav si chyby! nevý a paní poletovali; že ty nám v tom rakousku zapomínáš rodný jazyk, co???? :)

hanka řekl(a)...

ja jsem totiž dis! :) jinak si to neumim vysvetlit...

Dášaša řekl(a)...

klidně dis!... hlavně když máš tričko námořnický!