středa 11. května 2011


A je tu léto : / dnes mi totiž po krku lezlo něco hnusně hmyzího. Ten hmyz by měli zakázat! (a vůbec celej venkov) A jen, co jsem tuhle větu dvě napsal, mi do pokoje vletěla mucha rozměrů vyvolávajících odpor. Zakázat říkám! Schovala se do závěsů a v noci mě zmasí, to je jasný.


Učím se na zítřejší zkoušku z Práva a baví mě to. Jo no, ale jde mi to, jak to může jít, když to studuju z facebooku :)

Jsem nevěděl, že se do centra Brna nesmí na kolech! Ne, že bych chtěl jezdit, ale co ti, co chtějí? To mají fakt sesednout, jít s kolem pěško, dát bacha na tramvaj na Svoboďáku (!) a po pár ulicích se zase nakolit a pokračovat? Zase špatně!


Minulej týden byl zápočtovej, snad jsem všechny ty zápočty zvládl a dnes jsme dodělali skoro všecky plakáty do ateliéru, takže brzy bude vymalováno.

(jo a mám z opravy zpět foťák :)

Žádné komentáře: