pátek 29. dubna 2011

 Zasranej venkov! A zasraný český počasí.


Tenhle týden je teda zatím dost blbej! Ještě o víkendu jsme byli v Budapešti, kde bylo krásně. Jako slunko a podobně. Náš cíl byly jejich turecký lázně, který mají ale blbci římský a prdlajz turecký.


Pozitivní byla návštěva open-air klubu Gödör se Zsuzsannou z práce.


Foťák mi ségra vzala do Prahy na opravu a bude mi chybět ještě víc než týden :( to mi nepřidává.

A od úterý jsem se bavil workshopem na Rhino a Grasshopper (parametrický modelování). No bavil, první den jsem si spíš opakoval, co už vím, potom jsme docela dobře programovali a dnes jsem to zabalil. Kvůli ostatním úkolům a práci se mi nechtěla dodělávat blbinka, kterou už jsme nemohli stihnout v odpovídající kvalitě. Zítra se má prezentovat výsledek v Galerii architektury (forum4am).


Profesní krize.

Žádné komentáře: