středa 18. května 2011

Miluju ty trhy na Zelňáku, Naschmarktu a vůbec všude!


V paláci Morava budu bydlet už jen něco přes týden. Pak jedem za Mirou do Švajcu, chybí mu především klobásy a slivovice.


Na otočku do Budějic jsme se stavili i v Masných krámech, že.. Servis jako perfekt, ale jídlo jen nadrůměrný. Mají už jméno, tak se tolik nesnaží?


Minulej týden jsme se účastnili Muzejní noci. Na Janic doporučení jsme šli po chlebíčkách ve vile Stiassny. Bylo tam akorát tak trochu čipsů, žádná žranice. Tisíc lidí co čtvrt hodiny!

Leňa s Láďou nám doporučovali Curry bar u Moraváku. Jídla za kilo a otevříno od tří do půlnoci. Ještě jsem se tam nedostal, ale vindaloo jsem doma zkoušel podruhé a už se dalo .)

A včera jsem se stavil ve Vídni v kanclu, tiramisu a prý měli schůzku ohledně výškáče. To je poslední velkej projekt, kterej by skoro všechny i teda mě měl několik měsíců zaměstnávat. Ale pořád mi nedali vědět, jestli to dopadlo a bude vůbec na prázdniny práce : /

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Curry bar na Moraváku můžu taky doporučit. Jen ta placka byla slabší. Ale na vyžádání mě zdarma dali rýži, takže ve finále velká spokojenost. Sice maj na výběr jen asi 10 druhů curry, ale za to dobrý, čerstvý, pálivý:-)